İşte Ben...

15 Mart 2016 Salı

Uyumsuz Serisi: Yandaş / Bölüm -1

Film izlemek en büyük zevkimiz. Heyecanla beklediğimiz filmler vizyona girer girmez gitmek için can atıyoruz genelde. Hemen izleyemesek de yorumlara bakmıyorum ki sürpriz olsun.
Bu kadar sinema sever olup da neden izlediğim filmlerden de bahsetmeyeyim dedim. Sonuçta belli bir konu üzerine yazmıyorum film yorumlarım da burada dursun. Hem geri dönüp baktığımda ne zaman izlediğimi de bilmiş olurum.


Normalde filme bugün gidecektik ama son dakika değişikliği ile dün Bursa Carrefour Cinemaximum'a gidip izledik.
Burada ufak bir not da düşmem lazım İnegöl'de yaşıyoruz ama buradaki tek sinema Cinema Pink. İlk açıldığında kötü değildi ama son zamanlarda ses ve görüntü kalitesi düşük olduğu için tercih etmiyoruz.
Bursa'daki bir çok salonu da denedik en keyiflisi Carrefour Cinemaximum oldu.




Ben kitabını okumadım bu filmin, zaten genelde uyarlamalar hayal kırıklığı yaratıyor insanda. İkinci film vizyona girdiğinde arkadaş gidelim dedi izledik filmi önce Kuralsız'ı sonra Uyumsuz'u izledik.
Bence serinin içinde en iyisi Kuralsız'dı.



Yandaş 1. Bölüm beklediğim etkiyi veremedi, neredeyse her sahnede bir sonraki sahnede ne olacağını tahmin ediyorsunuz. Bu yüzden çok beğenmedim. Bir de yorumlara baktığımda kitapla aynı gitmediğini yazanlar olmuş okumadığım için tam bilgim yok belki onların beklentileri 2. Bölümde karşılanır. Büyük beklentiniz olmadan izlerseniz güzel vakit geçireceğinizi düşünüyorum. 



İzlemeyenler için fragman da burada dursun... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder