İşte Ben...

23 Mart 2016 Çarşamba

Derbi Heyecanı

Normalde bu yazımda pazar günü izleyeceğim Galatasaray - Fenerbahçe maçını anlatacaktım. Yolda yaşadıklarımızı maç heyecanını anlatacaktım...
Program bozulmasın diye giderken çektirdiğim bir kaç resmi paylaşıp yeni yazımı yazmaya gidiyorum.

Sabah kahvaltımızı yapıp saat 12 gibi yola çıktık. Son dönemdeki sorunlardan dolayı insanlar evlerinden çıkmaya gerçekten korkuyordu bu da yolların durumundan belliydi. Tahmin ettiğimizden daha erken stada varmıştık. Burada ufak bir not yazayım bizim bu sene kombinemiz olduğu için zaten maçların çoğuna gittik ama bu derbiydi en heyecanlısıydı. Hiç Fenerbahçe maçı izlemeyen ben için büyük beklentiydi...
Saat 4 de arabamızı stadın oraya park edip çay içecek bir yer aradık. Ardından yemeğimizi yedik.
Tam stada gidiyorduk ki yolun kapatıldığını gördük, polisler barikat kurmuş oraya geçemeyeceğimizi söylediler. Alt yoldan gitmeye karar verdik. Bu arada telefonlar da çalmaya başladı tabii... İlk gelen haber maçın seyircisiz oynanacağı oldu ikincisi de iptal olduğu. İnsanları korumak istedikleri için böyle bir şey yaptıklarını söyleseler de art niyetli insanlara gün doğacaktı. O kalabalıkta birisi birşey yapsaydı katliam gibi olurdu. Allah korudu başımıza bir şey gelmeden döndük. Ama tabii moral bozukluğu ve yol yorgunluğu yanımıza kaldı...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder