İşte Ben...

16 Mart 2013 Cumartesi

Çeyiz...

Ev yerleşene kadar bitmeyecek sanırım eksikler. Neredeyse her gün birşey alıyorum ama hala eksik çok. Son aldığım şeyleri de paylaşmak istedim... 


Arçelik Ekmek Yapma Makinası Hepsiburada'dan aldım. Kampanya vardı 99 TL ye aldım...

King Duoset Çay Kahve Makinası bunu da Hepsiburada'dan 99,90 Tl 

Le Pari Vip Runner ve Masa Örtüsü yine Hepsiburada'dan

Kırmızı peçete 2 Adet
 Beyaz masa örtüsü
 Kırmızı Runner
 Beyaz Runner  

Markafoni den aldığım Su bardakları ve Kesme tahtalı salata kasesi




Henüz evimizin kapısı olmasa da kapı isimliğimiz... Dekoratif Kapı İsimlikleri nden aldım...


Keramika'dan aldığım 6 kişilik pasta seti... Çok şeker bence. İlk görüşte aşk yaşayıp aldım...






3 yorum:

  1. aldıklarınız çok güzel güle güle kullanın banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. pasta setine bayıldım,güle güle kullanman dileğiyle :)

    http://merwiii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil