İşte Ben...

28 Mart 2016 Pazartesi

Batman V Superman: Adaletin Şafağı







Özet Ve Detaylar

Beraberinde getirdiği umut ile dünyada tanrılaşan Superman neden olduğu savaş ve yıkım ile birlikte insanlık için tehdit unsuru oluşturmaya başlar. Dünya gerçekte ne tür bir kahramana ihitiyaç duyduğuna karar vermek için çabalarken, kontrolsüz hareketleri süren Süper Kahraman’ın insanlığın yanında mı karşısında mı olacağı merak edilirken Gotham Şehrinin koruyucusu Batman'e karşı giriştiği mücadele yeni bir savaşa davetiye çıkaracaktır. Zack Snyder imzalı Batman versus Superman: Adaletin Şafağı, tarihte ilk kez iki DC karakterini beyaz perdede buluşturuyor. Başrollerinde Oscar ödüllü Ben Affleck Batman/Bruce Wayne ve Man of Stell filminin yıldızı Henry Cavill Superman/Clark Kent rolüyle karşı karşıya geliyor.
Vizyon tarihi 25 Mart 2016 (2s 33dk)
Yönetmen 
Ülke Abd

Film 25.03 tarihinde vizyona girdi ama biz bilet alamadığımız için cumartesi gününe kaldı. 3 boyutlu film alt yazılı. 2d varmış ama yer yoktu çok fazla da spoiler yememek için 3D ye gitmeye karar verdik.
Bir kere ilk yarı o kadar sıkıldım ki anlatamam. Mola verildiğinde çıksak ne güzel olurdu diye düşünmedim değil. Onca ünlü oyuncu ve koskoca 2 süper kahraman için aşırı durgun, yavaş ve duygusaldı.
İkinci yarı tabii ki daha hareketliydi ama bence bu kadar güçlü karakterleri çok daha güçlü bir senaryoyla birleştirip gişede rekorlar kırabilirlerdi. Dc Comics bence Marvel'in çok çok gerisinde kalmış. Yakalamaları da zor gözüküyor.

Bazı sahnelerde görsel çok güzeldi, 3 boyut olmasa da olurmuş diye düşünüyorum. Marvel'de alışık olduğumuz komik sahneler hiç yok desem yeridir... 2 Sahnede minik tebessüm oluşturdu o kadar. 
Filmde en çok Wonder Women karakterini sevdim en oturan en gerçekçi olan oydu. Bir sonraki film tek onun filmi olacakmış merakla bekliyor olacağım. 

Bu film Adalet Birliği - Justice League'nin de ön gösterimi gibiydi. Wonder Women, Aquaman, Flash ve Cyborg de gösterilerek tüyolar verildi. Bakalım 2017 de izleyip göreceğiz...


Sonuç olarak bence şu anda fragmanı yayınlanmış olan Marvel'in Kaptan Amerika filminin fragmanı bile bu filmden kat kat hareketli. Ben beklentimi çok çok yüksek tuttuğum için sanırım nispeten hayal kırıklığına uğradım. 





Siz neler düşüneceksiniz. İzlerseniz yorumlarınızı bekliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder