İşte Ben...

19 Mart 2013 Salı

Sevgiliye Hediye

Doğum günü, sevgililer günü, yıldönümü, ya da öylesine bir gün. Sevgilimize değişik bir hediye almak istiyoruz. Ama ne olacağımıza karar veremiyoruz. Hem özel olsun hemde mutlu olsun istiyoruz.
Nişanlımla ilişkimiz yeni sayılır. 19 Mayısta 1 sene olacak. Bu arada tabii ki birkaç özel gün yaşadık. Hepsinde de hediyem özel olsun istedim. Mutlu olacağı şeyleri seçmeye başladım.

17 Ağustos doğum günüydü. Arkadaşlarıyla ufak bir doğum günü organizasyonu yaptık. Hediyeye de bayağı önceden karar vermiştim.
İlk doğum günü hediyesi Fanatik olan sevgilime takımının forması olmalıydı. GS forması. Hatta o arada arkadaşları sevgilime Romeo diye takıldıkları için formasına da Romeo yazdırmaya karar verdim. Julıetsiz Romeo olmayacağı içinde kendime de aldım forma. Doğum gününde ortaya çıkan manzara bu oldu...Formaların yapım aşaması biraz sıkıntılı olsa da sonuç çok güzel oldu. Formaları Gs Store internet sitesinden yaptırdık. Baskısını da Bursa GS Store yaptı...





Yılbaşında da kış geldiği için polar almak iyi fikir geldi. Ama mağazalarda satılanlar çok sıradandı. Netten araştırma yaparken de Köstebek'de tam da aradığım şeyi buldum. Hem polar, hem çift hem de Romeo Julıet yazıyordu. Hemen sepete ekledim ve 2 gün içerisinde bende oldu. Aldığıma kesinlikle değdi bence... Hatta bu polarlardan sonra nişanlım aldığım her hediyenin arkasına baktı. Romeo Julıet yazıyor mu diye :)




Sevgililer günü en özeli olmalıydı. Öncesinde çok araştırma yaptım. Hem sevgilimi mutlu etmeliydim. Hemde bu ilk sevgililer gününü ikimizde unutmamalıydık. Başbaşa yediğimiz çok güzel bir yemekten sonra hediye faslına geçtik. İkimizde galatasaraylı olunca tabii ki pastamızda sarı kırmızı oldu. Ev Tatları İnegöl'deki benim bildiğim tek butik pasta yapan Nurcan hanımla iletişime geçtim. İstediklerimi anlattım. Tam istediğim gibi birşey çıktı ortaya. Hemde uygun fiyata. Tekrar ellerine sağlık. Nikah ve düğünümüzde kullanması için üzerinde başharflerimizin olduğu kol düğmesi yaptırdım. Bunlar da Tsih-o'dan. Bir kutu içine Seni seviyiroum çünkü... İle başlayan notlar yazdım. Sonra da onların altına kol düğmelerini gizledim... Birde içinde resmimizin olduğu saat yaptırdım. İkimizde de var. Dolabımız bir örnek olan şeylerle doluyor yavaş yavaş ama ben çok beğeniyorum öyle giyinmeyi.








Birde öylesine yaptığım ufak bir sürpriz var. Butik kurabiye. Facebook'tan bulduğum birine istediklerimi anlattım. İçime sinen birbrinden lezzetli kurabiyeler geldi. Nişanlım buna da çok sevindi. 




Gs Store'den formaları aldığımız zaman adımıza özel hazırlanacak dergi kazandık. 2 Sayının kapağında biz vardık. Kesinlikle çok güzel oldu... 





Bugüne kadar yaptıklarım bunlar...

♥  Şafak 166 ♥ 
♥ ♥ Aşkla kalın ♥ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder