İşte Ben...

31 Mart 2016 Perşembe

Akşam kahvaltısı - Güveçte Kaşarlı Sucuk

Ben çalıştığım için ve eşimle evden çıkış saatlerimizin arasında neredeyse 1 saat olduğundan dolayı kahvaltı yapmıyoruz. Belki hazırlasam yaparız ama uykudan kalkmak işkence gibi geliyor bana. Bu yüzden pazar günü yaptığımız kahvaltılar çok lezzetli çok keyifli geçiyor. Bazen de özlemimi akşam kahvaltısıyla gidermeye çalışıyorum. 

Geçen haftalarda yaptığım hem lezzetli hem pratik hem de göze güzel gelen tarifimi yazayım hem burada dursun hemde belki yapan olur fikir olur diye paylaşayım dedim. Sonuçta evlilik hep gezip tozmak değil :) Yemek en büyük parçası... Hele de benim eşim gibi aşırı yemek seçen biriyle evliyseniz hayat çok zor demektir. Böyle ara ara yaptığım yemekleri de paylaşayım ki tam her telden blog olsun...


Malzemelerimiz ;
  • Yarım kangal sucuk (ben ufak kangal alıyorum )
  • 2 adet yeşil biber (ben birini sivri birini çarliston kullandım )
  • 2 adet domates
  • 1 yemek kaşığı tereyağ
Üzeri için:
  • Dilimlenmiş kaşar peyniri





Yapılışı ; 
Güveç kaseleri sıvı yağla hafif yağlayıp, sucukları biraz kalınca 4 e bölüp doğruyoruz. Biberlerin çekirdeklerini çıkartıp domateslerinde kabuklarını soyup minik minik doğruyoruz.
Sonra güveç kaselerine hepsini alıp karıştırıp üzerine de bir parça tereyağ ekleyip, sucuklar yumuşayana kadar fırında pişiriyoruz.




Ardından güveç kaselerinin üzerine kaşar peynirini koyup peynir eriyip kızarana kadar pişiriyoruz. Sıcak Servis yapıyoruz...






Bu da masamız. Kalpli sunumlarım arkadaşımdan doğum günü hediyesi. Kalp tabaklarım ve kupalarım Keramika. Güveçlerimi A101'den almıştım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder