İşte Ben...

3 Mart 2016 Perşembe

Baby Shower

Selamlarrrr bu yazıyı okuyacak olan herkese...

Herkesin yapmak istediği gönlünden gecen meslekler mutlaka vardır. Bende küçükken muhasebeci olmak istiyordum, oldum da. Tabii büyüdükçe ilgi alanlarım merak duyduğu konular da değişiyor. 
Önce yakın bir arkadaşımın kına hazırlıklarını yaparken ne kadar eğlenceli olduğunu fark ettim. Sonra Mevlüt'ler falan tabii ki benimle çok alakalı değildi 
Taa ki yakın bir arkadaşıma sürpriz BEKARLIĞA VEDA yapmaya karar verene kadar. bundan yaklaşık 5 sene önceydi bu parti, sonrasında bir suru bekarlığa veda kına vs. yaptım ama hiç birisi profesyonel değil.

Geriye dönük tüm resimleri bulmam pek mümkün değil gibi duruyor ama yine de evdeki eski pc yi kontrol edip bulursam sizinle de paylaşırım...

Bu yazımda da gecen sene yaptığımız BABY SHOWER dan resimler paylaşacağım belki sizlere de fikir olur....














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder