İşte Ben...

30 Mart 2016 Çarşamba

Evde Sinema Gecesi

Arkadaşlarla bir araya gelmeyi toplandığımız zaman özel bir şeyler hazırlamayı seviyorum. İstiyorum ki ilerde toplandığımızda kaç sene önce sende böyle bir gün geçirmiştik diye hatırlasınlar. Sanırım bunda yıllardır İpek Ongun okumuş olmamın payı büyük. Bir genç kızın gizli defteri serisinde de her buluşmalarının özel bir şekilde altını çizip bol bol hazırlanıyorlardı. Benim onlar kadar vaktim olmasa da elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum. 

Bunun için cumartesi gecesi çok yakın 4-5 arkadaşla evde film gecesi yapalım, belki tabu oynarız bol sohbet muhabbet güzel bir akşam geçiririz diye düşündüm. 

İnternetten neler yapabilirim diye araştırdım ama beni tatmin eden hiçbirşey çıkmadı karşıma o yüzden belki ilerde birine lazım olur hem de ben kafamdaki fikirleri bir yere toplamak istediğim için bu yazıyı yazmaya karar verdim. 


Film işleriyle ilgilenen arkadaşımız olduğu için topu ona attım. Bizim için 2-3 tane film seçecek bizde onları izleyeceğiz. Hangilerini izleyelim dedim ama söylemedi henüz :) 

Gelecekleri saat yemek saatinden sonra gibi olacağı için ya da ben öyle olacağını düşünüyorum, o yüzden yemek yapmakla uğraşmaktan vazgeçtim. Onun yerine açık büfemsi bol atıştırmalıkların olduğu bir menü düşünüyorum kendimce.  Tabii bu arada benim oturma odam küçük olduğu için televizyonu salonu götürüp yemek masasının üzerine koyacağız sanırım daha iyi bir fikir aklıma gelmedi, atıştırmalıklarımı da televizyonun iki yanına ve konsolun üzerine koyarım diye düşünüyorum.

Film izlerken olmazsa olmazlar bana göre patlamış mısır ve cips. Mısırlar için evde çok kullandığım bu kutuları kullanacağım yine. Evde böyle şey mi kullanılırmış diyenler oluyor ama hem görüntüsü hem de kullandıktan sonra atmak için bence ideal :)


Dediğim gibi açık büfemsi hem hafif hemde çeşitli şeyler hazırlamak istiyorum. Aklımdaki menü şöyle;
İki renkli muhallebi
Pizza
Kısır
Kanepeler
Top kek 
yapmayı düşündüm. Tabii dediğim gibi mısır, cips, çikolata ve bol içecek eşliğinde...

Bakalım bu fikirlerimin ne kadarını uygularım. Neler yaparım neler yapmam ya da son dakika iptal olur mu göreceğiz. Siz sinema gecelerinde neler yapıyorsunuz. Varsa değişik fikirleriniz paylaşırsanız sevinirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder