24 Mart 2016 Perşembe

Nişan Hazırlığı

Organizasyon işlerini sevmenin güzel tarafı yakınlarınızda birilerinin cemiyetlerinde kafanızdan aklınızdan geçenleri hayata geçirme fırsatı olması...
Ben profesyonel olarak bu işi yapmasam bile yakın çevremde yapılacak bir iş varsa koşa koşa gidiyorum. Renkler, tüller, kurdeleler arasında kendimi kaybetmeyi seviyorum.

Aralık ayında kuzenimin istemesi oldu, ben o hafta yorgan döşek hasta olduğum için hızlıca şeker hamurlu kurabiye hazırlayabildik. Yalnızca 2 günüm vardı ve çalıştığım için harika bir iş olmadı ama yine de herkes beğendi... Tabii tek tek paketleyip fiyonklar ve nazar boncuklarıyla süsledik :) Kahve fincanını Yağmur Organizasyon Sibel yaptı. Sağolsun acil olduğunu söyleyince ertesi gün hızlı bir şekilde teslim etti. İsteme gününden biz... Halam,annem, yengemler ve kuzenler... 








Nişan tarihi belli olunca Elif (kuzenim) tarihi verdi bende tepsi için modellere bakmaya başladım. Sonuçta nişanda başka yapılacak bir şey yoktu. Bir sürü model arasından birinde karar kıldık. İş onun kıyafetini seçmesine renge karar vermesine kaldı. Hepsi belli olunca hemen malzemeleri tedarik ettim hevesle heyecanla yapmaya başladım. En son halini çekmemişim çok minik düzeltmeler yapmıştım üzerinde. 





Bir de nişandan resim koyarak bu yazıyı da bitireyim...





Bir Ömür Mutlu Olun İnşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder