İşte Ben...

25 Mart 2016 Cuma

Arma Aşkına

Genelde erkekler sever futbolu. Ben kendimi bildim bileli Galatasaraylıyım. Babamın payı büyüktür bunda :) Ben daha ufakken istediğin takımı tabii ki tutabilirsin ama harçlığını ben veriyorum unutma diye üstü kapalı tehditleri vardı...  Tabii bunlar kardeşimde işe yaramadı benden 7 yaş küçük erkek kardeşim var pek sevmez işi olmaz futbolla.

Neyse tabii erkek arkadaş,nişanlı ya da eş ile aynı takımı tutunca hediyeler hep buna yönelik oluyor kıyafetler, formalar lisanslı ürün satan sitelerle mağazalarla epey bir samimiyetim oldu. 

İlk gittiğim maç Galatasaray - Beşiktaş maçıydı... O heyecan o atmosfer gerçekten kalbi yerinden çıkacak gibi oluyor insanın...

Tabii sonra bu sene kombineyi alınca fırsat bulduğumuz her maça gittik. Ben uzun yola pek dayanamadığım için hafta içi oynanan Şampiyonlar ligine gidemedim ama o da kısmet artık... 

Ama tabii en büyük deliliğimiz sanırım Türkiye kupası finalina deplasmana gitmemizdi. Birde Bursa'da yaşadığımız için bayağı bir kalp çarpıntısı yaşadık dönüş yolunda ama sağ salim geldik...

Arma uğruna gittiğimiz maçlardan birkaç resimle birlikte yazıyı bitiriyorum...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder