İşte Ben...

16 Mart 2013 Cumartesi

Nikah - Düğün Aksesuarları



Ben nikah ve düğünün ayrı olmasını çok istiyordum. Her biri için ayrı hazırlanayım. Ayrı heyecan yaşayayım diye. 

Aksesuarlarımda özel olmalıydı tabii ki. Gelinlik ve nikah için elbisem belli değildi ama kafamda model olduğu için ben buketlerimi sipariş verdim aylar öncesinden.

Düğün Buketim... Renkli olsun istedim. Düz beyazlar bana hitap etmiyordu. Kendimi bildim bileli renkli ayakkabı ve çiçek istiyordum. Gerçekleşecek inşallah. 

Nikah içinde önce kırmızı buket düşündüm ve yaptırdım. Ama sonradan kararımı değiştirdim. Bu kırmızı buketi de nikahta atıcam yakalayanda kalsın tez zamanda evlensin :)
Buketlerimi Ayşenur Gelin Buketleri hazırladı. İkisi de tam istediğim gibi oldu ve söz verdiği tarihte yolladı. 



Bu güzel çiçek tabii ki beyaz ayakkabıyla giyilmez dedim. Tam da o sırada Zizigo'da hayallerimdeki ayakkabıyı gördüm. Tek benim numaram vardı. Şans yüzüme gülmüştü hemen benim oldu... 
Hem pembe hemde fiyonklu tam istediğim...







Nikah için biraz nostaljik olmak istedim. 
Eldivenim kepim olsun minik buketim olsun dedim. 

Kep ve eldivenler Gittigidiyor'dan aldım. Buketim ise facebooktan Gelin Malzemeleri'nin marifeti. Ellerine sağlık...







Bu da nişanlımın kol düğmesi E & T yazıyor. Nikahta kullanacak inşallah... Henüz nikah tarihimiz ve kıyafetim belli değil ama belli olsun onları da paylaşıcam...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder