İşte Ben...

16 Mart 2013 Cumartesi

Düğün Hazırlıkları Part-2

Düğünle ilgili en çok öenmsediğim şeylerden biri de fotoğrafçı oldu. Hem beni anlayabilecek hemde ilerde baktığımda pişman olmayacağım bir çekim yapması lazımdı. Nişanlım çok fazla fotoğraf çektirmeyi sevmediği içinde yanında kendimizi rahat hissetmeliydik.
Facebook bu konuda çok faydalı oldu. Birbirinden güzel fotoğrafçılar var. Çoğu ile iletişime geçtim. İlk olarak Özel Düğün Fotoğrafçılığı - Sinem ile görüştük. Kendisi kuzenimin düğün fotoğraflarını çekmişti ve ben çok beğenmiştim. Ama ne yazık ki bizim tarihimizde doluydu. 
Bunun üzerine resimlerine hayran olduğum ama şehir dışına çıkmayacağını düşündüğüm Selim Emirler - Şükran ile iletişime geçtim. Ve çok şanslıyım kii Şükran hem şehir dışına geliyordu. Hemde çok güzel fiyat verdi. Bizde düğün salonumuzu tutmadan onunla anlaşma yaptık. Şimdi heyecanla o günün gelmesini bekliyorum. Eminim ki çok harika resimler çıkacak. O gün her anı en güzel şekilde hatırlayacağız. 


♥ ♥ Şafak 169 ♥ ♥ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder