İşte Ben...

21 Mart 2013 Perşembe

Sanma Ki "DERT" Sadece Sende Var...Sendeki Derdi "NIMET" Sayanlar Da Var..

SANMAKİ DERT SADECE SENDE VAR..

SENDEKİ DERDİ NİMET SAYANLAR DA VAR..










demek ki neymiş :
derdimi dinledim, derdimden iğrendim... 
onun derdini gördüm, derdime imrendim.... 
Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,
O Halde Ömür Dediğin Bir Gündür,
O Da Bugündür...





Bazen kendimize o kadar çok boş şeyi dert ediyoruz ki... 

16 yaşında bir delikanlı, adı önemli değil... 4 sene önce annesini babasını kaybetmiş, dedesiyle yaşıyormuş şuanda...

Benim kardeşimde 16 yaşında elbebek gül bebek yetiştirmeye çalışıyoruz... Aman eksik kalmasın aman üzülmesin diye.

Ya o ne yapsın ne başı sıkışınca yalnızca sarılacağı annesi, ne parasız kalınca para isteyebileceği bir babası var... 

Onun için ne yapabilirim hiçbirşey... Ablası olabilir miyim çok zor... Arada belki derdini dinlerim. 2 Gün sonra unuturum büyük ihtimalle. 

Ortaokuldan sonra okumamış. Lise ortamını merak ediyor ama nasıl gidecek ki. Çalışıp para kazanması lazım... Güzel bir iş bulduk şimdilik... En azından sokaklarda serserilik yapmasını bir süreliğine bile olsa engelleyeceğiz...

Ama ya sonra...


Bugün onu görünce ne kadar şanslı olduğumuzu bir kere daha anladım... Boş şeyler için kendimi ve çevremdekileri üzdüğümü farkettim... Bana büyük bir ders oldu bu... Keşke benim bu dersi alabilmem için o bu kaybı yaşamasaydı... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder