İşte Ben...

22 Mart 2013 Cuma

Bazen ilk görüşte bilirsin, o insan senin kaderindir...

İlk görüşte aşka kesinlikle inanmayan ben bunun başıma geleceğini hiç düşünmemiştim... 

Güzel bir söz var... Bazen ilk görüşte bilirsin, o insan senin kaderindir. Bazen bir ömür ararsın, BULUNMAZ...

Bizde bunu yaşadık... İlk gördüğümüz anda yıllardır tanışıyor gibiydik... O hastaneden çıkalı daha 2 gün olmuştu, peşine ben ameliyat oldum... O hasta yürüyemez haliyle hastanede olduğum her an yanımdaydı. Çok büyük fedakarlıktı bu yaptığı... Geri kalan ömrümüzü birlikte geçirme kararını almak çok uzun sürmedi. Ama bugüne kadar verdiğim en doğru kararlardan biri oldu...

Ben çok zor insanım, Biliyorum... Oysa benim bu çekilmez halimle başa çıkabiliyor... Hakkını ödeyebilir miyim asla... 

O karşıma çıktığı için o kadar çok şanslıyım ki... Benim eşim olmayı seçtiği için...

Zaman zaman üzüyorum onu farkettiğimde çok pişman oluyorum ama dilin kemiği yok... 

Seni çok seviyorum ömrüm... Herşeyden çok... Seni veren Rabbime şükürler olsun...

İyi ki benimsin... 


Geri kalan ömrümüzü aynı çatı altında yaşamamıza 


♥  Şafak 163 ♥ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder