İşte Ben...

1 Şubat 2012 Çarşamba

Favori ojelerim :)

Tırnaklarımdan bir tanesi geçen hafta sonu kırıldığı bende kızıp hepsini kestiğim için oje sürmüyorum hem dinlenmiş olsun biraz :) sonra düşündüm de ojelerle ilgili de yazı paylaşmak istiyorum
akşam oturdum enn sevdiğim en çok kullandığım ojelerin resimlerini çektim bari o şekilde paylaşayım dedim :))


1. Pastel 38: Pastel'in ojelerini çok seviyorum zaten. Kıvamı olsun yoğunluğu olsun çok hoşuma gidiyor. Siyahta da favorim kesinlikle Pastel :)
2.Pastel 29: Yine bir pastel artık eskisi kadar kırmızı oje sürmüyorum ama yine de kırmızı süreceğim zaman elim ilk ona gidiyor :)
3. Pastel 75: Kahve ojeler bana baştan itici geliyordu. Ben ve kahverengi aynı cümlede bile olamaz derken o o renk bir elbise aldım başka renk ojeyi de uyduramayınca mecbur kalıp aldım. Sürdüğüm ilk anda aşk yaşadım resmen ojeyle :) Kahve mi denir vizon mu tam emin değilim ama çokk güzel bir renk :D
4. Claire's 38: Kıvamını pek sevmiyorum aslında ama bu rengi çokk aradığım için başka markada alternatifini bulana kadar çokk kullandım :) Nane yeşili diye geçiyor sanırsam :)) (renkler konusunda gerçekten yetersizim )
5. Pastel Limited 307: Yani sanırım numarası bu silinmiş çünkü tam olarak okunmuyor. Hayatımda sürdüğüm en güzel oje bu sanırım rengi kıvamı herşeyiyle çokk seviyorum. Ne zaman kararsız kalsam direk bunu sürüyorum :)
6. Flormar 405: Bu da benim ilk göz ağrım ilk kırmızı ojem. O yüzden yeri ayrıdır bende :D Sizinle de paylaşmak istedim :))
7. Flormar 424: Bu renkte ilk Claire's almıştım ondan memnun kalmadığım için ilk gördüğüm yerde atladım aldım bunu :) Çabuk kuruduğu içinde çok seviyorum.
8. Flormar Süpershine 47: Işıl ışıl bir lacivert. Her renkle her ortamda süresim geliyor :) Flormar ojelerini burda çok rahat bulabiliyorum o yüzden de seviyorum. Kıvam olarak pastel genelde daha iyi ama Flormarda fena değil.
9. Flormar Neon N002: Aslında bu ojenin neon olduğuna pek inanmıyorum. Altında 1 kat beyaz var üstünde de 2 ya da 3 kat sürdüm. Sürmesi epey uğraştırsada rengine bayılıyorumm.
10. Flormar 413: Pastel 75 ile çok yakın renkleri :) Ama aynı tonda birkaç markanın olması iyi oluyor. Çok şık bir renk bence.
11: Flormar Neon 001: Pembe rengi çok sevdiğim için kullanıp bitirdiim tek ojem bu :)) Aslında ne kadar neon tartışılık ama çok seviyorum bunu. Altına bir kat beyaz üste de 2 kat bunu sürdüm müü çokk güzel oluyor :)
12: Pastel 68: Yine renk anlatamama özelliğim çıkıyor ortaya bu rengin adı ne hiç bilmiyorum. Ama özellikle beyaz gömlek giyip bunu sürünce çok güzel hissediyorum kendimi :D
13: Pastel Limited 308: İçinde simler olan bir oje bu. İlk fırsatta sürüp tek olarakta tanıtıcam bu ojeyi. Çok şeker bir rengi var. Sürünce diğer sarılar gibi tırnağını yumurtanın içine sokmuşsun gibi olmuyor :)
14: Claire's Matt 29: Tek mat ojem bu. Bulunca atlayıp aldım hemen :) Çok seviyorum ama kıvamından dolayı sürümü zor olduğundan dolayı her zaman süremiyorum.
15: Flormar 125: Claire's matt ın parlağı gibi rengi :) Bunun üzerine matlaştırıcı sürüncede aşağı yukarı aynı renk çıkıyr :)) Çok çabuk kuruduğu için kurtarıcılarımdan :))
16: Pastel Limited 305: İşte bu neon bi pembe bana göre :) Çokk seviyorumm bunu hatta şuanda bu sürülü :))
17: Pastel 42: Işıll ışıll bir mor oje :)) Simli olarak sevdiğim birkaç ojeden birisi de bu :) İyi ki almışım
18: Pastel 56: Şık bir kırmızı. Her ton kırmızıyı sevmediğim için bunu göstermek istedim. Kırmızı bu bana göre...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder