İşte Ben...

17 Şubat 2012 Cuma

Bugün Bir Şey Öğrendim…

Blog yazmaya başlamadan önce tereddütlerim vardı emin değildim. Bu sürede beni destekleyen yazmam için teşvik eden Burak'dan bizim için yazmasını rica ettim.Burak Canlar ve Biz  sitesinin sahibi. O da yazdı bundan sonra onun yazılarını sık sık paylaşacağıma inanıyorum. (Yazıyı okuduğum andan beri :D bu şekilde geziyorum. İyi ki varsınn iyi ki seni tanımışım :)






Bugün Bir Şey Öğrendim…

İlk Önce Kendimi Tanıtmadan Geçmek olmaz bu yazıya;

Tabi ki böyle yazılarda ilk etapta isimden başlanır ve bende bu kuralı bozmayarak yazıma başlıyorum ismim Burak ve İstanbul’un Beyoğlu semtinde yaşıyorum… 3 adet internet sitesi sahibiyim… Internet Site Adminliği ve Internet Site Yönetim dışında asıl mesleğim olan kameramanlık yapıyorum… şimdilik kendimi tanıtma yazım bu kadarlık okuyanları sıkmamak gerektiğini düşünüyorum. İlerleyen yazılarımda internet alemine nasıl girdiğimi de kaleme almak isterim… size bugün öğrendiğim bir şeyden bahsedeceğim…

Ben bugün bir şey öğrendim, aslında öğrendiğim şey sadece bana yabancı olan ama kadınları çok yakından ilgilendiren bir şeydi, öğrendiğim şey ise Golden Rose Magnetic ( Manyetik ) Naıl Lacquer evet tam olarak buydu işte. Ne kadar güzel bir icatmış bu gerçekten ojeyi sürdükten sonra paket’in yanında gelen Magnet’i ojenizin 3 yada 5 mm yakınına getiriyorsunuz size dünya gözüyle görülen şekiller çıkartıyor , fiyatı ise ekmekten biraz pahalı ama merak etmeyin su dan gerçekten çok ucuz sadece 6,90 Tl ürünün internet site’sinde.

Biraz üründen bahsetmek gerekirse ürünün şuan piyasada 10 muhteşem metalik farklı renk ve çeşidi bulunmakta… ve gerçekten kullanımda çok farklı ve olağan üstü desenler yaratılmakta… Kullanımı ise oldukça basit normal oje kullanımının yanında farklı olarak şekil veren magneti kullanmak var oda zaten deveye hendek atlatmak kadar zor olduğunu zannetmiyorım.

Aslında ben bugün bir şey daha öğrendim. İnsan evladıyız her dakika ufkumuz açık öğrenmeye mehilliyiz işte… hatta bu biraz da öğrenmenin dışında bana ders de oldu. Bir bayanı mutlu etmeyi öğrendim. Gerçekten farkında olmada bir insanı mutlu etmeyi öğrendim…
Evet önüne hanlar hamamlar yatlar yada katlar sererek değil aşk yada sevgi ile de değil… ama pahada hafif  boyutta ufak küçücük bir hediye ile bir bayanı mutlu etmeyi öğrendim… Ne kadar da az kaldı diye düşündüğüm şu dönemlerde gerçekten sözde değil özde küçük şeylerle mutlu olmasını bilen birkaç kişi kalmış bunu da görmüş oldum. Gerçekten ki bu mutluluğunla benim de yüzümü kızartmış oldun. Oysa ben bilmezdim bir insanı mutlu etmeyi inanmazdım yaşadığım onca şeyden o kadar sahte insanlarsan sonra… ama benim tekrar bu inanca sahip olmama sebep oldun… Eğer Yüzünün bir parça gülmesine sebep olduysam ne mutlu bana, sende beni bu tavrınla mutlu ettin….

Çok İstediğin Ojelerini Güle Güle Kullan… Her Daim Küçük Şeylerle Mutlu Ol….
 


                                                   Burak GÖRGÜN                                                                                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder