İşte Ben...

26 Ağustos 2013 Pazartesi

Son Hafta

Aslında bişeyler yazmak gibi bir niyetim yoktu ama... Esti işte öyle... Düğünden sonra umarım bu yazıyı okuduğumda gülerim...


Dünden başlayan bir duygusallık var üstümde... Aileyle yapılan son pazar kahvaltısı gibi... Çok basit birşey ama zaten tetikleyecek bişi arıyorum ya ağlamaya... Ağlattı beni... Dün güne ağlayarak başladım... Vara yoğa iyiye ve kötüye herşeye ağladım...

Bu sabah erkenden hayatımda hiç kalkmadığım saatte uyandım yine ağlayarak... İşe geldiğimde iyi gibiydim ama patron soın hafta demek sende gidiyorsun deyince yine koptum... Gözlerim şimdiden balon gibi oldu... Cumartesi ve pazar günü nasıl olacak düşünmekk bile istemiyorum... Düşünsem mi diye düşündüğüm an bile ağlıyorum... Bu stresin sonu iyi değil biliyorum hepsi geçecek, düğünden sonra boşa üzdüm kendimi dicem ama duygular söz dinlemiyor ki....

Umarım çıktığımız bu yolda Rabbim bizi utandırmaz... Gözyaşları yalnızca mutluluk ve gururdan akar...

Fazla melankolik oldu bu yazı ama içimdekileri yazdım...


Bir daha sanırım tatil dönüşünde yazarım... Bir sürü resimler birikti... Belki her telden postu yaparım belli olmaz bana...

Ama yazamazsam eğer çok dua edin bu hafta bana... Dualarınıza ekleyin beni Rabbim güç kuvvet versin dayanmak için... Mutluluk versin....

4 yorum:

  1. ooo o ne ki :)
    arabada ışıklarda bekliyorum.
    en ön sıradayım. kimsecikler yok yanda sağda solda.
    radyoda son ses gangnam style çalıyor :)
    önce ritim tutturuyordum. sonra düğünde bu şarkı ile oynadığımızı düşündüm...
    sonra bir baktım ki ağlıyorum ben. resmen gangnam şarkısında duygulandım ve ağlıyorum :D

    şimdi ise her hatırlayışımda kulaklarım ağzıma kadar varıyor :D ve gülüyorum :)))

    Bu yazılarını okurken gülmeyi nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhahhahha ayyy oyam :) Allah iyiliğini versin hep yüzün gülsün inşallah :D çok güldümmmm :D yok böyle bişey yaaa :) aminn inşallah

      Sil
  2. olur böyle şeyler herşey çok güzel geçer sonrasında okur gülersin inşallah kolay gelsin canım herşey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Duygusal anlar yaşamanız gayet normal.Son gözyaşlarınız olsun, bundan sonra bol bol gülün :) Ayrıca şimdiden tebrikler :)

    YanıtlaSil