İşte Ben...

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Son Zamanlarda - 2

Düğüne az bir zaman kaldığı için, ve de ramazanın verdiği rehavetten yazı yazamıyorum ne zamandır... Taslaklarımda olan bikrç yazıyı da yanlışlıkla sildiğimden beri bayağı zor geldi yazmak. Bugün işlerim biraz sakindi fırsat bu fırsat bi karışık yazı yazayım neler yaptım anlatayım dedim... 

Dikkat Çok fazla Fotoğraf İçerir !!!


Rengarenkk bi sürü oje sürdüm... Yeni ojeler aldım... 












Önce çeyizlerim, mobilyalarımız gitti ve biz yerleştirmeye başladık onları... Heryerden ufak tüyolar burda... Ev tam anlamıyla yerleşince her yer için ayrı yazı hazırlıcam...










Kardeşim 17 yaşına girdi, onun doğum gününü kutladık... 





Sevgilimle Gelinlik provasına gittik, hem şımardık hem eğlendik... Ufaktan da deniz havası aldık :)




Yemek yaptım :) Ve hepimiz hala yaşıyoruz :D 






Elimi yaktım... Allah'a şükür ucuz atlattım... 



Davetiyemizi seçtik... 


Sevgilimle iftar sonrası kaçamakları yaptık :)





Benden bu kadar. Hazırlıklar tam gaz devam ediyor...


              ♥ ♥ Aşkla kalın ♥ ♥            
               ♥ ♥ Şafak 39 ♥ ♥              

2 yorum:

  1. canım çok az kaldı çok az davetiyeni çok ama çok ama çok beğendim kaydettim söylediğim gibi :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayılı gün çabuk geçiyor :) seninde öyle göz açıp kapayana gelecek inşallah :-*

      Sil