İşte Ben...

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Son Zamanlarda - 1

Ne zamandır bişey yazamıyorum. Son zamanlarda iş güç koşturmacayla geçiyor. Biriktirdiğim çok resim anlatacak çok şey birikti artık fırsat buldukça yazar paylaşırım.

Bahar geldiğinden benimde grip sezonum açıldı, gri olsam da sporu ihmal etmemeye çalıştım



Nişanlımla ikeayı tekrar fethettik evimizde uygulayabileceğimiz fikirler tüyolar aldık.




Mutfak dolaplarımızı, banyo dolap ve duşakabinlerini aldık




Nişanlım ve ailesi evimizi boyadılar 


Mudanya kaçamağı yaptık 



Kına gecem için rengarenk ojeler hazırlamaya başladım 


En yakın arkadaşım için bekarlığa veda organize etmeye çalışıyorum onun hazırlıkları da devam :)




Nişanlımla maç izledik :)



Bizim kızlarla güldük, dertleştik :) Mesafelerin bize engel olmadığını olamayacağını bir kere daha anladık.. Seviyorum sizi...


Çiğdem'in bloğununu ağzımız sulanarak okuduk :) tık tık

Çekirdek ailemizin üyeleriyle heyecanlı bekleyişteydik :) tık tık

Eriksiz asla dedim :) 

Turkuaz blog'dan kazandığım hediyelerim geldi hemen denedim... 




Bol fotolu bir post oldu. Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur :) 

♥ ♥ Aşkla kalın ♥ 
 ♥ ♥ Şafak 120 ♥ ♥ 

2 yorum:

  1. Allah bit ömür boyu mutluluklar nasip etsin inşallah. Sizi izlemeye aldım ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil